بارش باران در حوزه سبزوار و جغتای| کاهش دید افقی رانندگان در جاده سبزوار و بردسکن (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۱۹ قبضه انواع سلاح غیرمجاز توسط پلیس مشهد راز همدلی چیست؟ دم گیلاس؛ معجونی شفابخش برای درمان بیماری‌ها آیا از تأثیر اعجاب‌آور غلات در بهبود دیابت خبر دارید؟ مشارکت ۴۷.۴ درصدی مردم خراسان رضوی در انتخابات ۱۴۰۲ براساس آمار ثبت احوال اعمال قانون ۲۱۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | مصدومیت ۷۰ نفر درتصادفات رانندگی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) خراسان رضوی دارنده رتبه هشتم ولادت در کشور در سال ۱۴۰۲ | مشهد رتبه یازدهم ولادت در استان پایین‌بودن تستوسترون چگونه بر سلامت قلب اثر می‌گذارد؟ هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری در مشهد آغاز شد کتاب‌هایی که می‌توانند سمی باشند | چیزی که درباره کتاب‌ها نمی‌دانید درباره آسم و عوامل ایجادکننده آن شهروندان همچنان از کمبود‌ها و توزیع نامناسب شیرخشک گلایه دارند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی | کاهش دما و بارش باران در اواخر هفته (١٨ اردیبهشت ١۴٠٣) کمبود آب و  چاره‌های پیش‌رو مشهد، میزبان جشنواره ملی بانوان امدادگر و کارآفرین | تشکیل ۸ هزار هسته کارآفرینی در جمعیت هلال‌احمر کشور + فیلم افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت ۱۴۰۳| معوقات حقوق و مستمری بازنشستگان خردادماه واریز می‌شود ماجرای مردی که همسرش را خفه کرد حداقل مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر شد؟ +جزئیات ابلاغیه نمایندگان کارگری: میز مذاکره را ترک نکرده‌ایم و حق کارگران یک دستمزد عادلانه است
سرخط خبرها

شهریه مهدهای کودک‌ به چه صورت محاسبه می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۸۸۱۹۲
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
شهریه مهدهای کودک‌ به چه صورت محاسبه می‌شود؟
رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با بیان اینکه شهریه کودکستان‌ها به صورت سامانه‌ای محاسبه‌ای می‌شود، به تشریح روند جزئیات چگونگی محاسبه میزان شهریه پرداخت.

به گزارش شهرآرانیوز، مجتبی همتی‌فر درباره ضابطه‌مند شدن شهریه‌های مهد‌های کودک اظهار کرد: الگوی شهریه سازمان یکی از آیین‌نامه‌های ابلاغی است که در الگوی جدید منطق هزینه تمام شده را مطرح کردیم و به تصویب هیات امنا رسیده است.

وی افزود: چالش قبلی اینگونه بود که شهریه کودکستان‌ها معمولا به اندازه هزینه تمام شده نبود یعنی کمتر از هزینه واقعی نیرو، مکان و هزینه‌های جاری تمام می‌شد، عمدتاً برای پوشش هزینه‌ها با دستاویز‌ها و ترفند‌هایی این شهریه را افزایش می‌دادند که این موضوع امکان سوء استفاده برخی را فراهم کرده بود که شهریه‌ای بیشتر از آنچه که هزینه کرده‌اند را دریافت کنند.

در الگوی جدید شهریه، عنصر هزینه مرتبط یعنی مکان، نیروی انسانی، فضا و تجهیزات و هزینه‌های جاری براساس اعلام مستندات موسس در سامانه تطبیق به عنوان مولفه‌های اصلی مورد محاسبه قرار می‌گیرد.

موسس نمی‌تواند شهریه غیرمتعارف دریافت کند

رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک ادامه داد: عنوان کرد: پس از اعلام این موارد، شهریه براساس ظرفیت اسمی هر پایه یعنی شیرخوار، نوپا، پیش‌دبستانی۱، پیش دبستانی ۲ و نوباوه که مجوز دریافت کرده است، تعیین می‌شود و در سامانه هم کامل مشخص و قابل مشاهده است.

وی یادآورشد: در نرخنامه مصوب که به شکل سامانه‌ای مشخص می‌شود، همین اعداد درج می‌شود و موسس موظف است که این را در تابلو مربوطه در معرض دیدن والدین قرار دهد.

رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک افزود: با این اقدامات هرچند که ممکن است که هزینه شهریه نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته باشد، اما این میزان شهریه واقعی است و موسس حق ندارد که هیچ شهریه غیرمتعارفی را دریافت کند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->